جلسه سه

تا ص 41 : اقلّى یا اکثرى بودن دین





پنج شنبه 93/4/12 - ساعت 22:15 إلی 23:30
  نظرات مرتبط با صفحه 29 تا 41 کتاب "نگاهی گذرا..." را

تا قبل از ساعت 22:45 روز پنج شنبه در قسمت نظرات همین پست قرار دهید.


برای مطالعه بیشتر دربارۀ "رابطۀ اسلام و سیاست" می توانید صفحه 25 تا 37 (29 تا 42 pdf) کتاب ولایت فقیه امام خمینی ره را نیز مطالعه بفرمایید.

-----------------------------------

رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود :
اللهم ارحم خلفائى. قیل یا رسول الله من خلفائک قال: الذین یأتون من بعدى یروون عنى حدیثى و سنتى‏.

خداوند خلفاى مرا رحمت کند، عرض شد اى رسول خدا خلفاى شما چه کسانى هستند، فرمود: آنها که بعد از من می‌‏آیند و حدیث و سنّت مرا نقل می‌کنند.

شیخ صدوق، من لایحضره الفقیه، باب النوادر، حدیث 5919، ج 4، ص 420


همۀ دوستان، نظر خودشان، و پاسخشان به نظرات دیگر دوستان را بفرمایند.

این مسأله ای که در نظرات دوستان مطرح شده، موضوعی نیست که فقط بنده جواب بدهم، همه‌ی دوستان مشارکت بفرمایند. حقیر پاسخ هایی دارم که در انتها عرض میکنم.


/// قسمت نظرات را ملاحظه بفرمایید ///